بسته
(0) سبد خرید
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
    فیلترها
    اولویت ها
    جستجو

    تضمین کیفیت برتر

    فروشگاه اینترنتی وال پارت تضمین می کند کالاها و خدمات عرضه شده در وب سایت خود را از عرضه کنندگان اصلی و معتبر و با کیفیت برتر و قیمت واقعی ارائه خواهد نمود .

    اگر پس از خرید از فروشگاه اینترنتی والپارت ، متوجه شدید کیفیت کالا مطابق با شرایط و ویژگی های اعلام شده برای آن کالا نمیباشد، می توانید ضمن تماس با ما، یا ثبت شکایت خود در قسمت پیشنهادات و انتقادات ، درخواست یا نارضایتی خود را از کالا یا خدمات دریافتی، مطرح نموده و درصورت احراز نظر مشتری، فروشگاه ملزم خواهد بود ضمن تعویض کالا، تلاش خود را در برطرف نمودن نارضایتی مشتری و عدم تکرار موارد مشابه بعمل آورد.

    برای حصول اطمینان از «تضمین کیفیت برتر»  قبل از معرفی محصول یا خدمات در سایت فروشگاه شرایط زیرتوسط کارشناسان متخصص فروشگاه کنترل میگردد.

    ۱- مدل یکسان :

    کالاها باید از نظر ویژگی های فنی و ظاهری، رنگ، امکانات، قابلیت ها و گواهینامه ها،  یکسان و مطابق با استانداردهای تعریف شده توسط تولید  کننده یا عرضه کننده کالا باشند.

    ۲- کالای اصل :

    از آنجایی که همه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی والپارت از تامین کننده اصلی تهیه میگردد ، لذا اصل بودن کالا جزو لاینفک خدمات ارائه شده به مشتریان میباشد.

    ۳- گارانتی :  

    برای کالاهای دارای دوره گارانتی و خدمات پس از فروش، کارت یا دفترچه گارانتی کالا، میبایست ممهور به مهر تولید کننده یا فروشگاه اینترنتی وال پارت بوده و پس از دریافت، اطلاعات مرتبط با گارانتی به نحو مقتضی به فروشگاه اعلام گردد. در صورت بروز مشکل در دوره گارانتی مدیریت فروشگاه مکلف است با توجه به نوع و کیفیت خدمات گارانتی، اقدامات لازم را انجام دهد. بدیهی است هزینه های جانبی مرتبط با تعویض یا تعمیر از جمله حمل و نقل برعهده فروشگاه خواهد بود.

    ۴- لوازم جانبی اصلی در بسته بندی کارخانه :

    فروشگاه اینترنتی والپارت همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه می شود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل می دهد.

    ۵- فروشگاههای طرف قرارداد :

    تمامی فروشگاهها حقیقی و مجازی طرف قرارداد ، دارای مجوزهای صنفی لازم از طرف سازمان های ذیربط میباشند.

    ۶- کالا برای فروش موجود باشد : 

    در صورت نیاز به تعویض کالا ، کالا میباید در زمان ارائه درخواست به فروشگاه اینترنتی وال پارت ، در سایت برای فروش موجود و قابل خریداری باشد. در غیر اینصورت مبلغ کالا به مشتری عودت خواهد شد.

    ۷- مبنای مقایسه قیمت :

    ملاک محاسبه، قیمت پس از کسر کلیه تخفیفات فروشگاه اینترنتی وال پارت به انضمام امتیاز کسب شده و با احتساب هزینه حمل و نقل و مالیات بر ارزش افزوده است.

     

    تذکر۱:

    درخواست مشتری برای «تضمین کیفیت برتر» برای کالاهای بدون دوره گارانتی و خدمات پس از فروش، باید حداکثر تا ۳ روز بعد از دریافت کالا، ارسال شود. فروشگاه موظف است، پس از بررسی و صحت شرایط درخواست، نسبت به تعمیر یا تعویض کالا در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدام نماید. 

    تذکر۲ : 

    با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان در تامین نیازمندیهای کالا و خدمات از طریق فروشگاه اینترنتی وال پارت، برای مشتریانی که به عضویت خانواده وال پارت درآمده باشند، علاوه بر تعمیر یا تامین کالای جایگزین، جبران خسارت ناشی از عدم کیفیت کالا به عهده فروشگاه خواهد بود. 

     

    تذکر۳:

     حق عدم پذیرش درخواست های خارج از زمانبندی اعلام شده و غیر قابل قبول، برای فروشگاه اینترنتی وال پارت محفوظ است.