بسته
(0) سبد خرید
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
    فیلترها
    اولویت ها
    جستجو

    سه روز ضمانت بازگشت کالا

    هدف از بازگشت کالای خریداری شده

    فروشگاه اینترنتی وال پارت همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را در اولویت کاری خود قرارداده و با ارائه خدماتی قوی، تجربه ای لذت بخش از خرید در فضایی امن و مطمئن را برای کاربران خود ایجاد کند. با تمام این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که نیاز به بازگشت کالای خریداری شده باشد. در چنین حالتی فروشگاه اینترنتی وال پارت ۳ روز فرصت برای بازگشت کالا درنظر گرفته است.

    تذکر۱: اقلامی که به عنوان هدیه از طرف فروشگاه اینترنتی وال پارت همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده اند، مشمول ۳ روز ضمانت تعویض نمی باشند.

    تذکر۲: امکان برگرداندن مبلغ کد تخفیف استفاده شده در هنگام خرید برای کالاهای بازگشتی میسر نمی باشد و کد تخفیف باطل است.

     

    شرایط ۳ روز ضمانت بازگشت کالا

    ۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته و یا از نظر مشخصات با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

    • اشکال، ایراد فنی و یا مغایرت باید حداکثر تا ۳ روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی وال پارت اطلاع داده شود.

    • لازم است کارتن و جعبه اصلی و گواهینامه محصول تا پایان ۳ روز مهلت استفاده، نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

    • استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه گواهینامه آن به فروشگاه اینترنتی وال پارت بازگردانده شود.

    • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

    • هرگونه اشکال فنی و ظاهری از قبیل شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، فاقد ضمانت بازگشت است.

    • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

    ۲-اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

    • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود حداکثر تا ۳ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

    • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۳ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

    • برگرداندن کالا درحالت انصراف از خرید پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که:

    کالا باز نشده باشد

    کالا در شرایط اولیه خود باشد

    از کالا هیچگونه استفاده ای نشده باشد

    کالا به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود

    • اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

    • در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

    تذکر۳: پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فروشگاه اینترنتی وال پارت در واحد خدمات پس از فروش باقی می ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه اینترنتی وال پارت در قبال کالا و زیان های وارد بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.

     

    طریقه بازگشت کالا

    • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

    • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی وال پارت جداً، خودداری کنید.

    • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، گواهینامه کالا، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

    • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید.)

    • فاکتور باید همراه کالا ارسال شود. می توانید پشت فاکتور درخواست و یا مشکل را بنویسید.

    • از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید حمل کننده کالا است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

    • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از تیپاکس استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از تیپاکس به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها ندارد ولی هزینه تیپاکس با ارائه فاکتور و قبض آن بر اساس تعرفه های شرکت تیپاکس و طبق قوانین و دستورالعمل های فروشگاه اینترنتی وال پارت ، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می شود.

    • اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک جهت تحویل گرفتن کالا، با فروشگاه اینترنتی وال پارت تماس بگیرید.

    • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

     

    هزینه ارسال بازگشت کالا

    • اگر ایراد فنی و یا وجود مغایرت، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی وال پارت برسد، هزینه های ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی وال پارت است.

    • برای واریز هزینه ارسال به حساب مشتری، قبض حمل کننده بازگشت کالا باید همراه کالا به فروشگاه اینترنتی وال پارت ارسال شود.

    • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی وال پارت ، هزینه ارسال بازگشت و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

     

    روند رسیدگی به بازگشت کالا

    پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری بدین شرح می باشد:

    • کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. اگر ایراد و یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی وال پارت تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

    • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است و اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد فروشگاه اینترنتی وال پارت بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می کند.

    بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می شود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت می کند و برای کالای ارزانتر، فروشگاه اینترنتی وال پارت تفاوت را به حساب مشتری واریز می کند.

    • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و فروشگاه اینترنتی وال پارت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور به مشتری را می پذیرد.

    • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه اینترنتی وال پارت ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.

    • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی وال پارت است.

    تذکر۴: جهت رسیدگی به درخواست بازگشت کالا، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش های فوق الزامی است.